تامر حسني يرد على من سخر من شكله وعبلة كامل تعلق

tamer-3

بعد تداول بعض رواد مواقع التواصل الاجتماعي لصورة تامر حسني في المراهقة بالسخرية من شكله وملابسه، حيث تمت مقارنته بين كيف كان شكله وكيف أصبح، لم يلتزم الفنان تامر حسني الصمت كما تعود عليه جمهوره، بل رد عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فايسبوك” بتدوينة يقول فيها: “لمن يهمه الأمر .. من يومين نزلت صوره ليا وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصورة في الحقيقة اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحراكاتهم.”. وأكد تامر أن في ذلك الوقت كانت موضة الملابس والشعر بذلك الشكل. واسترسل قائلا:” لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً اللي عايز اقوله اني من يوم الصورة دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصورة هقوله يأرب تنجح زيه انا فخور بالصورة دي.”

وأنهى تامر المنشور بشكر نفسه قائلا: “وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامر حسني”.

لقي المنشور إعجاب العديد من عشاق تامر حسني من بينهم الفنانة المصرية عبلة كامل، التي عبرت عن إعجابها بعزم وإرادة قائلة: “الاصرار  سر النجاح، منشور جميل حبيبي تامر أنت قدوة للشباب”.

tamer-1

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *